Most egy egyetemi hallgatói pályázat keretében te is részt vehetsz a Nagykörút fellendítésében, bevásárlóutca jellegének erősítésében, presztízsének, kereskedelmi forgalmának és értékének emelésében.
A Magyar Urbanisztikai Tudásközpont, az érintett Önkormányzatok valamint a BUM – Bevásárló és Tematikus Utcák szervezésében pályázatot hirdet a Nagykörút újrapozicionálásának marketingkommunikációs tervére.

A pályázatra olyan végzős, vagy frissen végzett nappali tagozatos, alap- és mesterszakos egyetemi hallgatók jelentkezését várják, akik kommunikáció, marketing, településmérnök, tájépítész, építész, szociológus vagy geográfus szakon folytatják tanulmányaikat. Jelentkezni 3-4 fős csapatban lehet, azonban kritérium, hogy legalább az egyik csapattag kommunikáció szakos, továbbá legalább az egyik marketing szakos legyen! Minél vegyesebb a csapatok összetétele, annál több tudományterületből meríthettek, így annál összetettebb tervet állíthattok elő, tehát érdemes összedolgozni!
A marketingkommunikációs tervet a Nagykörút egészére, valamint az egyes városrészekhez tartozó szakaszokra osztva kell elkészíteni, megfelelve az egyes szakaszok sajátosságainak.
A hallgatói munka időtartama három hét: 2016. április 4-22.
Részletes menetrend:
2016. április 4-8. ELŐADÁSOK
Kiskereskedelem-fejlesztéssel, üzletutcatörténettel, a kiskereskedelem és a városfejlesztés működésével, összefüggéseivel, fejlesztésével kapcsolatos előadásokon vehettek részt, hogy átfogóbb képet kapjatok arról, milyen tényezők mentén tudtok minél összetettebb, megoldásorientáltabb városmarketinghez szükséges kommunikációs tervet előállítani.
2016. április 9-21. A TERV KIDOLGOZÁSA
Összesen két hét áll rendelkezésre kidolgozni a marketingkommunikációs tervet, amelynek a felépítésében az előadások mellett különböző programok is segítségetekre lehetnek majd.
2016. április 22. ELBÍRÁLÁS
Ekkor prezentáljátok az elkészített terveket. A tervek közül a legértékesebbeket, legtartalmasabbakat az önkormányzatok szakpolitikusaiból és szakembereiből, valamint külső szakértőkből álló szakmai zsűri választja ki, és díjazza: az a csapat, amelyik a legjobban teljesít, bruttó 250.000 forinttal lesz gazdagabb, a második helyezett csapat bruttó 170.000 forintot, a harmadik pedig bruttó 80.000 forintot visz majd haza!
A jelentkezés módja:
A jelentkezésnek tartalmaznia kell a csapat nevét, közös elérhetőségét (e-mail cím), a csapattagok neveit és elérhetőségét (e-mail cím), a csapattagok rövid, 3-5 soros bemutatkozását, ami tartalmazza a tanulmányok megnevezését és az érdeklődési köröket.
Ezen kívül szükséges minden csapattagtól egy-egy rövid (max. 3500 karakter) összefoglaló arról, hogy mit gondol a bevásárlóutcák jelentőségéről, és milyen motivációkat lát a mögött a tendencia mögött, hogy a helyi vásárlóerő egyre inkább a bevásárlóközpontokban, városszéli hipermarketekben találja meg az elvárásainak megfelelő körülményeket.
Jelentkezési határidő: 2016. március 25. péntek 12:00.
Jelentkezni lehet: Gion Zsófi kommunikációs és irodavezető munkatársnál a zs.gion@mut.hu e-mail címen. Bármilyen felmerülő kérdéssel e-mailben, vagy személyesen (1094 Budapest, Liliom utca 48.; hétköznap 9-17 óráig) forduljatok hozzá bizalommal!
A benyújtott pályázatok értékelése:
A benyújtott pályázatokat a beadást követően a Magyar Urbanisztikai Tudásközpont Bíráló Bizottsága bírálja el és e-mailben értesíti a pályázókat 2016. április 30. 12:00-ig.
(Forrás: Magyar Urbanisztikai Tudásközpont)