A sorozatgyártás megkezdése érdekében az interneten indított pénzgyűjtő kampányt a magyar SOL-ONE nevű intelligens otthoni levegőminőség javító eszköz gyártója.
Az extrém űrdizájnnal bíró készülék hatékonyan tisztítja, illatosítja és ionizálja a beltéri levegőt, így csökkenti például az allergiások tüneteit, és hozzájárul az egészségmegőrzéshez. Több mint 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése a cél.

A Brain Bar Budapest rendezvény keretében indította el közösségi finanszírozási kampányát a SOL-ONE az Indiegogo nevű oldalon. A futurisztikus megjelenésű eszköz levegőminőség javító funkciók egyedi ötvözetét kínálja és mobilalkalmazással távirányítható.
A készülék a beltéri levegőből hatékonyan kiszűri a port, a polleneket és a baktériumokat, így segít a betegségmegelőzésben és csökkenti az allergiások tüneteit is. Emellett illatosít, és ionizál, ami a szervezet regenerálódásához járul hozzá.
Az eszköz fejlesztését saját tőkéből oldotta meg a SOL, azonban a sorozatgyártás elindításához és a nemzetközi piaci bevezetéshez közösségi finanszírozásból kíván forrást bevonni a cég. A cél 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése. A termék iránt élénk az érdeklődés, a kampány kezdete óta már közel 1,5 millió forintot sikerült összegyűjteni, úgy, hogy még mintegy harminc nap van hátra a lezárásig.
„A SOL-ONE iránt már most hatalmas az érdeklődés főleg az arab piacról és Indiából, több ezer eszköz legyártására lenne igény főleg szállodák részéről. A sorozatgyártás beindításához viszont tőkét szeretnénk bevonni, ezért is indítottuk el most az interneten közösségi finanszírozási kampányunkat” – hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL társalapítója.