Jó hír azoknak, akik szenvedélyesen keresik és figyelik a leárazásokat: a fashn’app nevű akciófigyelő applikációval könnyebb lesz a dolguk. Az alkalmazás célja, hogy közelebb hozza a hazai divatot a vásárlókhoz.
Akciók és új kollekciók nemcsak évszak váltáskor, vagy karácsony előtt jelennek meg. Új termékek vagy kollekció piacra dobásával egy időben a legtöbb márka óriási leárazásokat tart néhány napig, amelyről eddig a vásárlóközönség legfeljebb ismerőseitől értesült, vagy ha véletlenül éppen arra járt.
A tavaly karácsonykor megjelent, fashn’app nevű alkalmazás jelenleg mintegy 30 partner hirdetéseit kezeli.
Közöttük számos prémium kategóriás márka, feltörekvő fiatal tervező, valamint sportruházat akcióiról értesülhetnek azok, akik letöltötték az applikációt, ami iOS és Android operációs rendszeren is elérhető.
Belépés után a hirdetések egy idővonalnak megfelelő felületen jelennek meg. A felhasználó a márkákat, megjelölheti kedvencnek, több mint tíz szűrési feltételt állíthat be, a neki tetsző hirdetéseket pedig megoszthatja a facebookon.
A beépített navigáció segítségével megtalálhatja a keresett showroom-ot vagy üzletet, megtekintheti az aktuális promóciót, képeket nézegethet a meghirdetett darabokról, kommentelheti a látottakat, de ajánlhatja is a tervezőt barátainak, ismerőseinek.
További kényelmi funkcióként riasztást állíthat be, és az applikáció figyelmezteti az akció lejárata előtt.
További részletek olvashatók az alkalmazás honlapján.