Logomain

Tényleg techpiaci robbanás előtt áll Magyarország?

By HG.HU 2014. február 19. 14:48

szerk at hg dot hu

Vajon miként válhat Budapest a régió startup központjává? A hazai tech szektor egyik legnyüzsgőbb rendezvénye áprilisban olyan nemzetközi startup gurukat hoz a fővárosba, akik tapasztalataik átadásával segíthetik a fejlesztői ökoszisztéma előrelépését.

Egyre több szó esik arról, hogy hazánk számára kitörési pont lehet a technológiai innováció területének erősítése. Startup fronton már régóta érezhetően nagy a mozgolódás: az utóbbi években több, világszinten is sikeres cég (Prezi, Logmein, Ustream, NNG) példája is bizonyította, hogy a magyar fejlesztések a globális piacon is megállják a helyüket. 

1662351_738857266132104_1875076840_n.gallery

Az idén ötödik alkalommal, 2014. április 3-án megrendezésre kerülő SM 2014 arra keresi a választ, hogy miként szerezhetné meg Budapest a régió startup központjának pozícióját. Számos külföldi szakember véleménye, hogy a magyar garázscégek fejlesztői potenciálban és kreativitásban jól állnak, viszont hiányzik belőlük a „gyilkos ösztön”, amivel az innovációt Éppen erre a problémára keres megoldást a konferencia azzal, hogy idén rekordszámú nemzetközi előadónak ad helyet, akik New York-tól, Tel-Aviv-ig a világ legpezsgőbb startup hubjaiban szerzett tapasztalataikat osztják majd meg a hazai szakmával.

Az egyik legnagyobb és legizgalmasabb név a Google által nemrégiben 1,1 milliárd dollárért felvásárolt Waze lesz. A világ legdinamikusabban fejlődő közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazását fejlesztő céget Fej Schmuelevitz, alelnök képviseli majd. Érkeznek még neves startup szakemberek továbbá Londonból, Amszterdamból, Dublinból és Stockholmból is, hogy átadják azt a tudást, amitől ezek a városok sikeres technológiai központokká tudtak válni.

Az SM 2014 egy másik slágertémát, a változó médiafogyasztási trendeket is boncolgatja majd, melyek szerint egyre inkább a szórakoztatás és élmények közvetítése válik a média fő funkciójává. Ennek apropója, hogy a hazai piacon nemrégiben indultak el az olyan újgenerációs előfizetéses zene-, televíziós- és filmszolgáltatások, mint a Spotify, melyek alapjaiban formálhatják át a magyar felhasználók médiafogyasztói szokásait. Emellett a telekommunikációs piac jövőképe és kihívásai is terítékre kerülnek: ebben a témában többek között Marc Sommer, a Deutche Telekom európai marketing vezetője és a csoport partnerkapcsolatokért felelős vezetője tart előadást.

Kockázati tőkésektől az appfejlesztőkig 

A konferencia az előző évekhez hasonlóan a fentieken kívül is igen színes programmal várja a résztvevőket. Az SM 2014 továbbra is mélységében járja körbe a fejlesztői-, banki-, marketing-, telekommunikációs-, entertainment-, egészségügyi-, UX-, biztonság-, vállalati marketing-, játék- és smarthome piac aktuális mobiltechnológiai kérdéseit. Összességében közel 100 nemzetközi és hazai előadó vesz majd részt az eseményen kockázati tőkecégek  vezetőitől a legjobb hazai alkalmazásfejlesztőkig. Az SM 2014 emellett otthont ad majd egy, a hagyományostól eltérő, baráti hangulatú techpiaci állásbörzének is. 

A rendezvényre 2014. március 1-ig kedvezményes áron lehet regisztrálni. További információ és regisztráció: smartmobilhq.hu // facebook.com/smartmobil

mobil, fejlesztés, alkalmazás, tech design, tech, startup, app, smartmobil, appfejlesztés Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317