Csak néhány hónapja indították az online eladást megkönnyítő startupot Bostonban, a Sold. tegnap bejelentette: megvette őket a világ egyik legnagyobb techcége.
Szerintünk az utóbbi idők egyik legstílusosabb brandingjével és nagyon vicces reklámspottal indult a részben magyar tulajdonosokból álló Sold., talán ezért is figyelt fel rájuk a Wired, a The Verge, na meg a Dropbox. Annyira, hogy ez utóbbi meg is vásárolta őket: a Sold. tegnap jelentette be, hogy bezárják a szolgáltatásukat, és a csapat csatlakozik a Dropboxhoz, ahol külön teamként dolgoznak majd.

A weboldalukon máris múltidőben beszélnek magukról: a Sold. segített megoldani a használt tárgyaink online eladásával járó bonyodalmakat, algoritmusuk kiszámolta az ideális árat, praktikus - és elég stílusos - dobozokat, csomagolóanyagokat is biztosítottak és átvállalták az adminisztrációt is.
A startup befektetéseket is szerzett: 1,2 millió támogatással, gyors növekedéssel, sikeresen működtek, de a közleményükben azt írják: túl nagy lehetőség a Dropbox-szal dolgozni ahhoz, hogy ezt kihagyják.
Az alapítókkal az index nemrég remek interjút is készített Bostonban.
Sold. Launch Film from Sold. on Vimeo.
Ez volt a Sold.