Logomain

Neon Man - Főszerepben a férfidivat

By Séllei Lilla 2010. május 21. 15:17

szerk at hg dot hu

Zsólyomi Norbert és kis csapata fotósorozatában a főszerep a férfidivaté.

Egy másik divatrovat szerkesztése közben többször is foglalkoztunk a férfidivattal, hiszen ez is az egyik fontos kérdése a hazai divatiparnak. Akárcsak több más szempontból, ebben is felzárkóztatásra szorulunk, de már érződik ezen a területen is az üdítő változás szele, ahogyan ezt a Neon Man címet viselő fotósorozat is mutatja.

Neon_man_1_39920130602-27858-t7up08.gallery

:image_60958

A divatrajongók már egy ideje felfigyelhettek az itthoni blogpaletta egyik új színfoltjára, a HeStyle-ra, ami kifejezetten a férfidivattal foglalkozik. A 2008-as indulása óta a blog olyan sikereket ért el, hogy ma már olvasók hada tájékozódik rendszeresen bejegyzéseikből. Legutóbb például a Zsólyomi Norbert ötletéből és egy kis csapat közös munkájából született Neon Man című fotósorozat is stílusosan először az egyetlen haza férfidivat-blogon, azaz a HeStyle-on jelent meg. 

A most divatos élénk, rikító tónusokra épülő sorozat inspirálódott a nyolcvanas évek trendjéből is. Az anyag összhatásáért Baksa Zsófia stylist felelt, a modellek frizuráját Barsai Balázs készített el, a csapat pedig Véger Fibi sminkessel lett teljes, aki erőteljes színekkel készítette el az extrém make up-okat. Világviszonylatban is kevés, itthon pedig még kevesebb férfi divatanyag készül, a Neon Man egy üdítő editorial egy ilyen nők uralta világban. A fotósorozat kapcsán beszélgettünk a blog egyik szerzőjével, Attilával blogjukról és a hazai férfi divat helyzetéről.

hg.hu: Két évvel ezelőtt, 2008-ban miért döntöttetek a blog indítása mellett?
Attila: Mindig is nagyon érdekelt a divat és hiányoltam, hogy csak nagyon ritkán bukkan fel egy-egy férfi divattal kapcsolatos hír a magyar nyelvű divatblogokon és magazinokban. Általában csak külföldi oldalakon tudtam utánajárni az éppen aktuális trendeknek és új cuccoknak. Ezért is döntöttem úgy, hogy ha másképpen nem, akkor saját kézbe veszem az irányítást és létrehozok egy olyan blogot, ami ezidáig hiányzott a magyar blogpalettáról és kifejezetten a férfiaknak szóló divattal foglalkozik.

hg.hu: Mi lehetett az oka, hogy a számos női divatblog mellett itthon egészen addig nem volt férfi divattal foglalkozó blog?
Attila: Egy nőknek szóló blogot, magazint mindig kicsit biztosabb elindítani, mint egy férfiaknak szólót, hiszen a nők nagy részét mindig is érdekelte az öltözködés és a divat, főleg itthon, Magyarországon. Talán nem volt éppen akkor senki, aki úgy gondolta, hogy belevág egy ilyen oldal létrehozásába félve a lehetséges kudarctól és az érdeklődés hiányától.

:image_60957

hg.hu: A visszajelzésekből úgy tűnik, hogy a magyar férfiaknak van igényük egy ilyen oldalra?
Attila: Abszolút, és egyre többeknek. Amikor elindult a blog egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan olvassák majd. Arra számítottam, hogy talán pár hasonló érdeklődésű olvasó majd megtalálja a blogot, de arra semmiképpen sem, hogy több ezren látogatják majd a HeStyle-t napról napra. Egy nap kb. húsz-harminc levelet kapunk, amelyben öltözködési tanácsokat, tippeket, boltajánlót a vásárláshoz kérnek, valamint rengeteg képet kapunk az olvasók ruháiról a YourLook rovathoz. Ez számomra igazi sikertörténet, hiszen anno ez csak egy hobbiblognak indult, néha néha frissülő hírekkel, amikor épp kedvem tartotta és volt időm írni. 2009. júniusa óta viszont már ketten szerkesztjük az oldalt, naponta négy-hat friss poszttal.

hg.hu: Hogyan látjátok az itthoni helyzetet, mennyire érdekli a férfiakat a divat?
Attila: Az én véleményem nem lehet túlságosan mérvadó, hiszen a blogunkat többnyire olyan férfiak látogatják, akiket érdekel a divat és az öltözködés. A folyamatosan növekvő látogatottságból viszont következtethetünk arra is, hogy egyre több férfit érdekel ez a téma. No és persze, ha körülnézünk az utcákon akkor láthatjuk, hogy a helyzet pozitívan változik, sokkal több az igényes, jól öltözött férfi, egyre többen adnak magukra és az öltözködésükre, főleg a fiatalabb generáció.

divat, interjú, magyar divat Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317