A michigani Dave Owsen designer olyan tömegközlekedési koncepciót dolgozott ki, amelynek köszönhetően többé a tömegiszonyban szenvedőknek sem kell magukat megtartóztatni a helyváltoztatás eme formájától. A sínes rendszerben működő közlekedési eszközök tulajdonképpen kétszemélyes „cellák”, amelyekben az utasok mellet még csomagoknak is van hely.
A michigani Dave Owsen designer olyan tömegközlekedési koncepciót dolgozott ki, amelynek köszönhetően többé a tömegiszonyban szenvedőknek sem kell magukat megtartóztatni a helyváltoztatás eme formájától. A sínes rendszerben működő közlekedési eszközök tulajdonképpen kétszemélyes „cellák”, amelyekben az utasok mellet még csomagoknak is van hely. A napelemmel működő cellák kialakításánál a tervezőt a növényi sejtek inspirálták.
Az utasok széles tolóajtón keresztül szállhatnak be a privát cellába, és a szemközti oldalon lévő érintőképernyőn választhatják ki az útirányt és a célállomást. Egymás mellett két sín fut párhuzamosan, aminek köszönhetően a mozgó egységek ki tudják kerülni éppen álló társaikat.
A járgányok azonban a városi áruszállítást is hivatottak megkönnyíteni: nyílásuk pont akkora, mint egy szabvány konténer, ami megkönnyíti az átrakodást. Owsen szerint „az áruszállító egységek megkönnyítik a kisvállalkozásoknak az anyagmozgatást, ami segít a kiskereskedelem élénkítésében”.
A jármű különleges ablakai a fényt az ablaküveg széle felé továbbítják, ahol azt a szolárcellák elektromossággá alakítják.