Logomain

Chevrolet pályázat Urbánus Kempinggel

By Kovács Dániel 2010. február 23. 17:15

szerk at hg dot hu

2010. február 23-tól merész vállalkozásba kezd 93 magyarországi fiatal. Velőtrázó, frappáns és elgondolkodtató alkotásokon dolgoznak divattervezők, grafikusok, filmesek és építészek, vegyes csapatokban. Céljuk a városi lét kreatív, művészi újraértelmezése. Hívószó a Chevrolet!

2010. február 23-tól merész vállalkozásba kezd 93 magyarországi fiatal. Velőtrázó, frappáns és elgondolkodtató alkotásokon dolgoznak divattervezők, grafikusok, filmesek és építészek, vegyes csapatokban. Céljuk a városi lét kreatív, művészi újraértelmezése. Hívószó a Chevrolet!

Ycc_defo20130602-27858-1rcobmh.gallery

Urbánus Kempingre hívja a defo azt a 93 hallgatót, akik a Young? Creative? Chevrolet! pályázat keretében úgy döntöttek, megmérkőznek az európai élvonallal. A kontinens valamennyi művészeti karán tanuló, felsőoktatásban részt vevő, 30 év alatti diákja jelentkezhet a felhívásra és bizonyíthatja, a “design erő vele van” és övé a legkreatívabb koncepció. A Chevrolet pályázat kivételes alkalom arra, hogy a legifjabb tervező, alkotó generáció bizonyíthassa, van átjárás művészet, design és üzleti világ között.

Magyarországon egy felkészítő tréning és workshop melegíti be a fiatalokat, hogy dobogós hellyel zárják részvételüket. Mivel a versenykiírás erősen kötődik a városi környezethez, az idei program ehhez alakított és tematizált formában jelenik meg, egy szokatlan kalandtúra és kemping keretében. Divat, vizuális művészet és film kategóriában versenyezhetnek a résztvevők, az arany csokornyakkendős autómárka jegyében. A sikeres pályázat feltétele, hogy a konkrétumoktól elrugaszkodva, szabad, művészi nyelven fejezzék ki a városhoz és az autózáshoz kapcsolódó élményeiket, asszociációikat.

2010. február 23 – április 15. között zajlik az Urbánus Kemping. Az első állomás a Lánchíd 19 design hotel, ahol a résztvevők egész napos tréningen vesznek részt. Ezt követően kortárs szellemi kalandtúra indul, három hetes online workshop formájában, ahol trendeket, sikertörténeteket ismernek meg a hallgatók, és feladatokat kapnak a kemping blog oldaláról. Egy hónap áll a rendelkezésükre a pályázat anyagának kidolgozásához, melyet április 15-én adnak le az egyes csapatok. Pénzdíj és nemzetközi publicitás mellett számos megjelenési lehetőséget kapnak a győztesek.

Az Urbánus Kemping ötletgazdája a Chevrolet, kivitelezője és szervezője a defo. A defo innovációval, trendkutatással, design kommunikációval és koncepcióalkotással foglalkozó stúdió, amelynek célja a kapcsolatépítés és a kortárs design irányainak kommunikálása, melyet 2005-ben alapított és irányít Fónagy Dóra építész, belsőépítész, illetve Dávidházy Panni trendkutató. Kortárs művészeti és design háttérrel alkotott projektjeik egyedülállók a kreatív koncepció alkotás és az integrált oktatás területén. 2009-ben vett részt a defo első alkalommal a Young? Creative? Chevrolet! pályázat szervezésében és kivitelezésében, mely egy 5 napos workshopban valósult meg. Eredménye a Nyugat-Magyarországi Egyetem tanulóinak (Fignár Réka, Nagy Veronika és Nyíri Barbara) 2. helyezése Visual Arts kategóriában. 

Kövesse figyelemmel a workshopot és a pályázat eredményeit a kemping blog oldalán!

Forrás: sajtóközlemény

design, pályázat, magyar design, chevrolet, defo, young? creative? chevrolet! Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317