Logomain

Mitől jó egy márkaüzenet?

By HG.HU 2016. július 13. 12:05

szerk at hg dot hu

Legyen szerethető és felejthetetlen márkaüzeneted! Ahhoz hogy sikeres márkát építs “magadból”, a termékedből, szolgáltatásodból, fontos, hogy jól meg tudd fogalmazni a brand üzenetedet. Ezzel gyakorlatilag megmagyarázod a vásárlóidnak, hogy miért téged, a te márkádat válasszák (vagy éppen ezzel segítesz nekik megérteni, miért választottak téged akár öntudatlanul is). Az üzenetnek alkalmasnak kell lennie arra is, hogy szinte bármilyen felületen kommunikálni tud a klasszikus website-tól kezdve a social medián át a print megjelenésekig – hiszen a célközönséged számos felületen találkozhat veled.

Milyen legyen az üzenet?
Olyan üzenetet, történeted legyen, ami megragadja a célközönséged figyelmét. Akkor lesz könnyű dolgod, ha beleszeretnek abba, amit hallanak, ha vonzó és érdekes számukra a történet. Ebben segít, ha alaposan megismered a célközönségedet, a kérdéseiket, érdeklődési körüket, azt, hogy mire kíváncsiak, és a te mivel tudnád megszólítani őket.

Csod%c3%a1kt%c3%b6rt%c3%a9nnek_kicsi.gallery

Ezekkel együtt már könnyebben és hatékonyabban tudod megfogalmazni a márkaüzenetedet. Ha ez megvan, terjeszd ki ezt, vagyis a site-od szövegezése, a képek, a videók, a szolgáltatásaid legyenek ezzel összhangban.

Egy üzenet – többféleképpen megfogalmazva
Ne feledkezz meg arról sem, hogy különböző felületeken más-más módon kell megfogalmaznod az üzenetedet: másképp kommunikálsz magadról egy tárgyaláson, másképp a Facebookon, a Twitteren vagy egy konferencián. Mindig ügyelj arra, hogy az eszközhöz igazítsd az üzenetet, a stílust.

Fontos, hogy röviden és hosszabban is meg tud fogalmazni a terméked, szolgáltatásod üzenetét, ahogy az is, hogy bármilyen formában is teszed, az összecsengjen a márkatörténettel. Ahhoz, hogy ez ne okozzon gondot, ki kell választanod a történetnek azokat a kulcspontjait, amik visszaköszönő és meghatározó elemei lesznek a különböző formájú megjelenéseknek.

Különböző felületeken más-más módon kell megfogalmaznod az üzenetedet: másképp kommunikálsz magadról egy tárgyaláson, másképp a Facebookon, a Twitteren vagy egy konferencián. Mindig ügyelj arra, hogy az eszközhöz igazítsd az üzenetet, a stílust.

Úgy mondd, hogy emlékezzenek rá
Legyél következetes, ugyanazokat a jelzőket, leíró szavakat használd minden formában. Ha nem ezt teszed, könnyen összezavarod a rád figyelőket. Minden márka – akár kicsi, akár nagy – ügyel arra, hogy azonosítható legyen szavakkal, és az ezekhez kapcsolt értékekkel, hangulatokkal.

Az igazán jó brand üzenet nem túl hosszú, aki hallja, biztosan nem felejti el, és pontosan leírja magát a terméket, szolgáltatás.

Ha neked is van egy jó ötleted, belevágnál, de szükséged van egy biztos háttérre, akkor csatlakozz a SMarthu-hoz. A nemzetkező nonprofit szervezet tagjának magyarországi irodája segít az adminisztrációban, cégalapítás nélkül próbálhatod ki magad és az ötleted, és fizetési garanciát is vállalnak. Csatlakozz, kérdezz, kövesd a SMartot a Facebookon!

smart, brandépítés, szabadúszó, smarthu, szabadúszás, márkaüzenet Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317