Gondold át, mit, kinek, mikor és hogyan akarsz mondani - többek között erre hívta fel a figyelmet Király Emese coach & tréner a SMarthu első magyarországi workshopjain. A Brain Bar Budapest programjának részeként megrendezett teltházas tréningeken közel 40 szabadúszó és kreatív szakember hallgathatott előadásokat márkaépítésről, árazásról és arról, hogy lehet egy ügyfelet elégedetté (és így visszajáró megbízóvá) tenni.
Az ingyenes workshopok megszervezését az motiválta, hogy a ma már 9 országban közel 70 ezer szabadúszóval és kreatív szakemberrel dolgozó SMart olyan tanácsokkal, információkkal segítse a résztvevőket, amikkel sikeresebbek és eredményesebbek lehetnek. Az 1998-ban életre hívott szervezet célja a hétköznapokban is az, hogy a szabadúszók életét segítse, támogassa és kockázatmentes hátteret biztosítson a munkájukhoz - a kreatív és a megbízó számára egyaránt megfelelő megoldások kidolgozásával.

a SMarthu célja, hogy szabadúszók életét segítse, támogassa és kockázatmentes hátteret biztosítson a munkájukhoz
A Brain Bar Budapest programjának részeként 3 workshopon vehhettek részt, akik időben regisztráltak. Volt szó arról, hogyan kell kiszámítani azt az árat, ami a piacnak is megfelelhet és szabadúszóként is megéri vele dolgozni. Az előadásokat tartó Király Emese (Zuango) beszélt arról is, hogyan tudjuk pozícionáli magunkat a piacon, hogyan kommunikáljunk, hogyan építsünk olyan márkát, amit mi is és a megbízóink is szeretni tudnak. A sokak számára igazi és mindennapos kihívást jelentő kérdés is előkerült: mitől lesz egy ügyfél elégedett és hogyan lehet a legkevesebb konfliktussal működtetni egy ilyen a munkakapcsolatot.
mitől lesz egy ügyfél elégedett és hogyan lehet a legkevesebb konfliktussal működtetni egy ilyen a munkakapcsolatot
A szervezet további tréningeket és workshopokat tervez. Ha szeretnél ezekről értesülni, regisztrálj az oldalukon, kövesd őket a Facebookon!