Logomain

Itt az új AGNESKOVACS-kollekció!

By HG.HU 2016. március 14. 14:14

szerk at hg dot hu

Agneskovacs_lie_campaign_1-1024x766.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Agneskovacs_lie_campaign_2-1024x766.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Agneskovacs_lie_campaign_3-1024x766.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Agneskovacs_lie_campaign_4-1024x766.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_backpack-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_clutch_softpink-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_handbag_blue_front-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_handbag_softpink-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_mini_backpack_front-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Lie_shoulderbag_front-768x1024.gallery

AGNESKOVACS - LIÉ

Fotó: AGNESKOVACS

Már kapható az új AGNESKOVACS-kollekció: a LIÉ darabjai a skandináv minimalizmus geometrikus formáit francia eleganciával, olasz minőséggel és japán precizitással egészítik ki.

Az AGNESKOVACS táskáktól már szinte elvárt északi hangulat a LIÉ kollekcióban nemzetközi hatásokkal párosul, a formai elemek pedig mögöttes tartalmakkal telnek meg. Mint megtudtuk, a hazai oldalról a tervező Kovács Ágnes nagypapája szolgáltatta az inspirációt:

„Az emberi kéz az egyik legfontosabb testrészünk, nagyon sokat elárul rólunk.Ide kapcsolódik egy emlékem nagypapámról, aki szeretett ebéd után kicsit megpihenni. Ilyenkor kiült a szőlőlugasba, hallgatta a madarak csicsergését és nagyon lassan malmozott a kezével."

"Talán mindez meditációként szolgált számára, erre soha nem kérdeztem rá, de az emlékkép nagyon erős bennem.”

Az összefonódás, összekapcsolódás ötlete fontos szerepet kapott a japán kultúra szigorú arányrendszerének megfelelően kialakított, darabonként egyetlen bőrlapból összefűzött táskák díszítésében. Ezt a díszítést ebben az esetben természetesen nem valamilyen, a bőrre utólag applikált ornamentikák jelentik, hanem olyan, a formához észrevétlenül illeszkedő elemek, amelyek egyszerre látnak el alapvető szerkezeti, valamint díszítő funkciókat. Ezek ihletője a japán bútorokon megfigyelhető sajátos facsapolási technika volt – ahogyan az ácsmesterek munkáiban, úgy a táskákon is pozitív és negatív formák találkozásával készülnek a precíz, stabil illesztések.

A kollekció neve, a LIÉ, franciául szintén ezekre az összefonódásokra, összefüggésekre utal. Ennek megfelelően a táskák komplex formai inspirációi filozófiai háttérrel egészülnek ki: az összekapcsolódások hangsúlyos jelenléte az egység keresését, valamint a kötődés és a stabilitás vágyát fejezi ki az amúgy jellemzően magányos urbánus közegben használt táskákon. A kollekció darabjai egyetlen bőrlapból készültek, így ugyanezen a vonalon továbbgondolkozva a táskák önmagába kapcsolódó jellege egy végtelen, ideális állapotot ugyanúgy megidézhet, mint a mitológiai kígyót, Uroboszt, vagy Möbius szalagját.

A LIÉ-hez készült kampányfotók szintén sajátos egységet képeznek a kollekcióval, hiszen vizuálisan a részletek összekapcsolódására fókuszálnak: a páros tablókon a termékről megjelenített közeli kép egy eleme a modellről készült fotó egyik elemével fonódik össze. A kollekció neve emellett ráerősít a táskák franciás hangulatára is, ami elsősorban a darabok letisztult homokszín, sötétkék és púder színválasztásainak köszönhető.

A nemzetközi inspirációk nemzetközi hírnév után kiáltanak – legalábbis a márka menedzsere, Dr. Dura Mónika szerint, aki jogász diplomával és pénzügyi vénával is rendelkezik, sőt, négygyerekes családanyaként is gyakorolta a menedzsmentet, mielőtt elkezdtek Ágnessel dolgozni. Ágnes a MOME textiltervező szakáról kikerülve már magas minőségű, a magyar piacon egyedi karakterű táskákat készített, azonban pályakezdőként nem lehetett könnyen rátalálni a termékeire. Mónikának is több napjába telt, hogy az interneten rábukkanjon arra a tökéletes táskára, amit keresett, és amit történetesen Ágnes készített el. Egyértelmű volt számra, hogy kincsre talált, így férjével együtt nekikezdtek a táskákhoz tartozó brand felépítésébe és népszerűsítésébe.

Webshopot hoztak létre, nyolc budapesti partnerüzlettel kötöttek megállapodást, és a gyártást is optimalizálták: a kézzel készített táskákat magyarországi partnercégeken keresztül, folyamatos minőségellenőrzés mellett gyártatják, budapesti és pécsi helyszíneken. Mostanra Mónika az országon belül érett, stabil márkaként definiálja az AGNESKOVACS-brandet, így ettől az évtől kezdve a nemzetközi piacon tervezi pozícionálni. A táskák februárban már szerepeltek is a koppenhágai divathéten, a webshopon keresztül pedig sok külföldi megrendelőjük van. A cél pedig természetesen nem kevesebb, mint a világhír. 

design, designer, kollekció, táska, új, agneskovacs, backpack, clutch, shopper Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
Logomain
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317