Logomain

Minden időben, Párizsban is Tisza Cipőben

By HG.HU 2015. szeptember 19. 07:25

szerk at hg dot hu

6..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

8..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

7..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

9..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

10..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

5..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

1..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

2..gallery

Tisza Cipő 2016 tavasz-nyár

A párizsi Who's Next Trade Show-hoz tartozó Premiere Classe-on mutathatta be 2016 tavasz-nyári kollekcióját a Tisza Cipő.

A nemzetközi szinten az egyik legmeghatározóbb szakmai divat kiállításon a párizsi Who's Next Trade Show-hoz tartozó Premiere Classe-on mutathatta be 2016 tavasz-nyári kollekcióját a Tisza Cipő. A négy napos rendezvényen (2015. szeptember 4-7 között) a már jól ismert Klasszikus és Budapest kollekciók mellet nagy sikerrel debütált a Tisza legújabb mini kollekciója az M4. A négy napos rendezvény 100.000 négyzetméteren közel 58.000 látogatót vonzott, amelyen a Tisza kollekcióját egy egyedi tépőzáras installáción tekinthette meg a szakmai közönség, valamint kizárólag a rendezvényre készített formabontó újság és a designhoz illeszkedő átlátszó táska is kiegészítette a 79 darabos minta-kollekciót.

A 25 éves múltra visszatekintő Premiere Classe cipő, táska és egyéb divat kiegészítőkre specializálódott kiállítás sorozatot évente kétszer (szeptemberben és januárban) a város szívében a Porte de Versailles-i expo területén rendezik meg. A kizárólag szakmai közönségnek (buyerek, újságírók, szakmai kiválóságoknak) szóló rendezvény célja, hogy a már ismert tervezők mellett lehetőséget adjon a feltörekvő, színvonalas márkáknak is a világsikerre.

A szigorú minőségi elvárásoknak megfelelő brandek között a Tisza Cipő méltán állta meg helyét. A kiállításon még egy magyar tervező, Linda Siető kapott lehetőséget a bemutatkozásra.

A Tisza 12 négyzetméteres standját a Numbernow egyik tagja Lengyel Marci tervezte, amelynek különlegessége, hogy a cipőket egy tépőzáras megoldással rögzítették a falelemekhez, így az érdeklődők egyetlen mozdulattal "letépőzárazhatták" a kiállított modelleket.

A teljes kollekciót a megszokott divat-katalógus helyett a Tisza egy áttetsző táskába helyezett újsággal mutatta be, amely a De_form Studio (Déri Enikő és Demeczky Nóra) munkája. A táska sikerét jól mutatja, hogy a párizsi Trend Forecast Agency (Martin Eleherpeur) kiválasztotta és külön is kiállította.

A párizsi rendezvényen debütált a Tisza legújabb kollekciója az M4, amely Budapest ùj metróvonaláról kapta nevét. Az eddig megszokott klasszikus Tisza darabok mellett az M4 egy exkluzívan merész és formabontó vonalat képvisel. A magas (M4) illetve alacsony szárú (Targa) modellek jellegzetessége a különleges talpa, amely kifejezetten kényelmes járást biztosít viselőjének. A cipő érdekessége, hogy nincs közbeeső varrás vagy ragasztás a talpat egyenesen a cipőfelsőrészre öntik.

A modellek között megjelennek az elegánsabb egyszínű darabok, valamint a bátor, élénkebb színkombinációk és egyedi bőrtextúrák.

A hazai közönségnek sem kell már sokáig várnia a Tisza legújabb M4 kollekciójára. Magyarországon a 2015 őszi-téli Tisza M4 modellek októberben az Astorián nyíló Pop-Up Store-ban debütálnak, közvetlenül a már meglévő Tisza márkabolt mellett. 

divat, párizs, magyar divat, tisza, design Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
Logomain
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317