Logomain

DAIGE: kampány több dimenzióban

By HG.HU 2014. november 20. 14:16

szerk at hg dot hu

Hpe_3503.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

Hpe_3552.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

Hpe_3559.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

Hpe_3566.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

Hpe_3568.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

Hpe_3579.gallery

A DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciója

A DAIGE 2014/2015-ös őszi-téli gyűjteményének fotói kilépnek az egyszerű kampányképek sorából.

Divatmárkától szokatlan, rendhagyó kampányképek készültek a DAIGE ősz-téli ‘DADA’ kollekciójához: A megszokott digitális fotók helyett három darab, kézzel fogható, több dimenziós táblakép született, melyek szerves részét képezik a Tóth Melinda tervező által megálmodott koncepciónak, így kilépnek az egyszerű kampányképek sorából.

A márka  október 18 és 19 között mutatta be a 2014/2015-ös őszi-téli DADA kollekcióját és kampányképeit a Nemzeti Galériában a Dada és szürrealizmus finisszázs program keretein belül. 

Tóth Melindának, a  DAIGE  tervezőjének  2014/2015-ös őszi-téli kollekcióját a dadaizmus irányzat ihlette.  A Nemzeti Galéria Dada és szürrealizmus aktuális kiállítása kiváló alkalmat nyújtott arra, hogy a hazai közönség is lássa,  miként transzformálódhat öltözékekké, divattá egy kortárs alkotó kezei alatt egy adott művészeti irányzat. Ennek apropóján született meg a DAIGE DADA prezentációja, ahol a tervező  tárlatvezetés során mutatta be az érdeklődőknek  azokat a közös jegyeket, vonásokat, melyek egyaránt fellelhetők mind a ruhákban/táskákban, mind a műalkotásokban. A látogatók  bepillantást nyertek a tervezési folyamatba, az asszociációk kibontásába, egy komplex, koncepciózus kollekció születésébe.

A kollekció kampányképeinél az volt a koncepció, hogy mindenképpen több dimenziós alkotás készüljön, illetve hogy a Jean Arp-i formák, a véletlen, esetlegesség és a játékosság adják össze a végső eredményt.  

Hencz Péter fotói már önmagukban is torzítják a modellt. "A végeredményekhez  párosával fényképeket  szerkesztettünk egymás fölé térben, a felsőből amorf alakban kivágtunk formákat, majd bekeretezve eggyé váltak, ezzel az aktussal keltve életre  a ’DADAIGE’ kampány képeit" - Mesél Tóth Melinda a folyamatról. A térben a modellnek új arcai születnek, ezzel kifejezve a kollekció dadaista kötődését, szellemiségét a divathoz.

A  fényképek kreatív editálását Berczi Dóra végezte, a modell sminkjét Tégely Laura, haját Bozó Csongor készítette.

 

divat, magyar divat, daige, 2014/2015 ősz-tél Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
Logomain
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317