Logomain

Pikkpack, DIY cipők sikere a Kickstarteren

By Huszár Judit 2014. június 4. 11:06

szerk at hg dot hu

10155290_705997662792366_4676722775915900468_n.gallery

Uniszex Pikkpack

10320514_706507469408052_9021954867156771946_n.gallery

PikkPack

10308086_706000632792069_5433740742310443872_n.gallery

Lábon

10342942_705994579459341_350005249529427577_n.gallery

Uniszex Pikkpack

Bringázáshoz akár

10361062_704202252971907_3242551323163605971_n.gallery

Strapabíró Pikkpack

Bringázáshoz akár

Mindig jó hazai design sikerekről beszámolni, így örömmel írok arról is, hogy Gulyás Sára PikkPack cipője elérte a Kickstarteren az összeget, ami a projekt elindításához szükséges.

A crowdfunding, vagy ahogy magyarul kicsit furcsán hangzik- közösségi finanszírozás, a designban is trend lett és sok tervezőnek be is válik.
Aki nem tudná mi a rendszer lényege, röviden annyi, hogy befektetők helyett itt sok magán ember támogatja az induló terméket. Mindenki dönthet úgy, hogy, csak néhány dollárral támogatja a neki szimpatikus törekvést, de meg is vásárolhatja a jövőben elkészülő terméket mindenféle plusz juttatással, akár csökkentett áron. Ez miért jó nekik? Mert nem rejt kockázatot és „legrosszabb esetben” gazdagabbak lesznek egy vadiúj termékkel.
Sára diplomamunkája volt a PikkPack cipő, amit saját kezűleg állíthat össze a vásárló. Egy lapos borítékban érkezik, ami egy bőr formát, egy pár választott textil cipőfűzőt tartalmaz, ez utóbbival lehet az anyagot összefűzni. Csomagolásra nem nagyon van szükség, a papír boríték is újrahasznosított anyagból készül, így igazán környezettudatos.
Azzal, hogy a későbbi viselője bevonódik a készítés folyamatába plusz élményt ad a cipővárlásnak, hiszen ő maga is részese volt annak, hogy új kincse a lábára kerüljön.
A cipők esztétikája sem szokványos. Közhely azt mondani, hogy a DIY, vagyis a csináld magad trendi, de minden közhelyben van némi igazság, tényleg az. Pikkpackot hordani egyfajta állítás, hiszen ennek a mozgalomnak az egyik képviselője. Itt az esztétikum egy bizonyos koncepciót, ergonómiát jelent.
 

A PikkPack csapatának célja 17000 dollár volt, amit néhány nappal a kampány lejárata alatt el is értek és azóta még túl is léptek.
Közel 200 pár PikkPack kerül így gyártásba és új tulajdonosaikhoz, akik a csomag mellé élményt is kapnak.

Sárával egy interjút is készítettünk kifejezetten crowdfunding témában, amit hamarosan megosztunk veletek.

A PikkPack Kickstarter oldala

Pikkpack, design, trend, magyar design, magyar tevező, diy, fashion, .cipő Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
Logomain
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317