Logomain

A'la carte ingbár a férfi divat ünneplésére

By Tóth Katalin 2013. február 25. 10:34

szerk at hg dot hu

Springfield Shirt Bar

A Csináld magad! mozgalom a divat terén is hódít, és erre a trendre reagál a Springfield márka 25 éves évfordulójára készült kampány. A kreativitás és a döntés szabadságának ünneplése az úgynevezett Shirt Bar, ahol az alapdarabnak számító férfiing áll a középpontban. Hiszen ne gondoljuk, hogy egy férfiing nem variálható: a gallér, a gombok és a minták mind-mind egyedivé tudják tenni a férfi ruhatárának örök darabját.

Springfield20130604-20111-jh719x.gallery

A Shirt Bar lényege, hogy az ing viselője maga választhatja ki, milyen gallért, gombot, vagy mintát szeretne viselni a klasszikus színű - fehér, kockás - ingjén. Ezáltal egy-egy ingből akár három különböző ruhadarab is lehet, három alkalomra. Azt pedig, hogy miért pont ezt a ruhadarabot választották a Shirt Bar menüjéhez, a tervező így indokolja: "Az ing a férfi ruhatár ikonikus darabja, amely ebben az évben különösen trendi." Jamie Rembla szerint ez csak az első lépés a márka inggekkel kapcsolatos koncepciójában.

divat, kampány, évforduló, ing, férfi divat, springfield Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317