Az Itáliában nemzeti eledelnek számító csokikrém az olasz egység 150. évfordulójának tiszteletére rukkolt elő négy, kifejezetten a gyűjtőknek szánt csomagolással. A kedves, szerethető grafikákat az ARC’S készítette, az olasz táj, a történelem, a design és a művészet témájában.
Az Itáliában nemzeti eledelnek számító csokikrém az olasz egység 150. évfordulójának tiszteletére rukkolt elő négy, kifejezetten a gyűjtőknek szánt csomagolással. A kedves, szerethető grafikákat az ARC’S készítette, az olasz táj, a történelem, a design és a művészet témájában.
Nutella Esperienza Italia 150
Az először 1964-ben a piacra dobott csokikrémet a Ferrero a kezdetektől visszaváltható üvegcsékbe tölti, amelyeket a kiürítés után pohárként is lehet használni. Mivel az üvegeken a kezdetektől különféle grafikai elemek szerepeltek, a kilencvenes évektől pedig megjelentek az animációs figurák is, a Nutella-üvegeknek hamar komoly gyűjtői köre alakult ki, sőt, ma már világnapja is van, február 5-én.