A brit fővárosnak igazán nincs miért oka panaszkodni az arculatára, és marketing szempontjából is évek óta a legerősebbek közé tartozik. Boris Johnson azonban most olyan újabb intézményi logót mutatott be, amelyről a Creative Review szaklap kis nyomozással kiderítette: nem vádolható túl sok eredetiséggel.
A brit fővárosnak igazán nincs miért oka panaszkodni az arculatára, és marketing szempontjából is évek óta a legerősebbek közé tartozik. Boris Johnson azonban most olyan újabb intézményi logót mutatott be, amelyről a Creative Review szaklap kis nyomozással kiderítette: nem vádolható túl sok eredetiséggel.

Igaz, ha rosszmájúak akarnánk lenni, ezt már első pillantásra is megállapíthatnánk. Azzal együtt, hogy a London & Partners a város által fenntartott és működtetett ügynökség lesz, amelynek Johnson szerint elsődleges feladata, hogy London a befektetés, a turizmus és az oktatás ideális helyszíneként mutassa be.
London & Partners - a logó
Ehhez képest, mint azt a Creative Review kiderítette, a logót a Saffron kreatív ügynökség tavaly júliusban leadott pályázati anyagából emelték ki. Ami azonban nem az akkor még nem is létező London & Partners, hanem a teljes brit főváros arculatához készült, ráadásul nem volt benne a második „O” betű kanyargó folyócskája. A Saffron képviselője a lapnak elképedését fejezte ki a kiegészítés láttán, de hozzátette: úgy tudja, hogy saját, eredeti verziójukat is fel kívánja használni a város.