Hatalmas sikert aratott a Bosis bemutató, ahol 30 kilós modellek helyett hús-vér lányok és fiúk vonultak fel.
A hazai divatéletben igazán üdítőek a baráti segítséggel szervezett divatbemutatók, amelyek családias hangulatuk miatt sokkal inkább élvezhetőek, mint puccos keretek közé szorított társaik. Ilyen esemény volt az egyedi, magyar és megfizethető márka, a Bosis pénteki divatshowja is, ahol harminc kilogrammos modellek helyett hús-vér lányok és fiúk parádéztak önfeledten a Telepen felállított kifutón.
A bemutatónak a nemrég a Gozsdu udvarba költözött Telep nevet viselő össművészeti bemutatótér adott helyett, hiszen a Bosis showroom is itt található. A rendhagyó estén nemcsak a divatbemutatók alapelemeivel szórakoztatták a szervezők a közönséget, hanem táncbemutatóval is. “A divatbemutatót a Creative Dance hip-hop tánccsapat zárta, egy külön erre az alkalomra tervezett koreográfiával. Ők a szabadidős Hopp vonalat mutatták be” - mesélte a tervező Lukács Dóra Sára. A bemutatón elég nagy csapat dolgozott, hiszen csak a kifutóra vonulók tizenhárman voltak, és akkor még nem számoltuk a háttérben dolgozó sminkeseket, fodrászokat és a technikáért és a vizuálért felelő szakembereket.
A divatbemutató során nemcsak a márka debütál, hanem az újonnan nyitott showroom is. Az üzletben az este folyamán alig fértek el az emberek, mindenki nagyon kíváncsi arra, hogy milyen is a Bosis főhadiszállása. Ezen a helyen vasárnap kivételével mostantól minden nap bárki megnézheti az éppen aktuális kollekció darabjait. Ahogy mindenben, úgy a showroom berendezésében is a barátok voltak a divattervező Lukács Dóra Sára és a marketingmenedzser Pirositz Panka segítségére: “A showroomot Némethi Balázs építészhallgató barátunknak köszönhetjük, akitől minden tekintetben nagyon sok segítséget kaptunk a fél év folyamán” - mesélte Panka. A márka gyors sikerének titka valószínűleg az összefogásban, az önzetlen segítségben rejlik. Persze a Bosis lányok örömmel adják vissza a most kapott kölcsönöket, biztosított minket Panka: “Lassan, de biztosan összeáll az a Bosis-család a sok-sok segítőnkből, akikre nagyon büszkék vagyunk, és akikkel a jövőben kölcsönösen számíthatunk majd egymásra!”
A show öt tourból állt: az elsőben a szezonális nyári stílust mutatták be a modellek, itt a lenge ruhák, strandtáskák és a szezon alapdarabjai kaptak főszerepet. Ezt követően a Delux stílus volt látható, amely az elegánsabb, idősebb korosztály ízlését célozta meg. A harmadik részben újra a fiataloké volt a főszerep: az utcai, a mindennapokban is hordható Pallido irányzat ruhái voltak láthatóak. Az utcai divat mellett a városi bringázásról sem feledkezett meg a tervező, hiszen a negyedik tourban Round the bike öltözékei vonultak végig a CsepelRoyal közreműködésével.
Akik ott voltak, azok észrevehették, hogy bár lábbeli nem volt a modelleken, de hatalmas, karakteres ékszerek igen. Ezek a Bosis ruhákat kitűnően kiegészítő darabok Mácsár Andrea munkáját dicsérik. “Andrea ékszerei nagyon jól passzoltak a Bosis ruhákhoz, várhatóan a jövőben is dolgozunk majd együtt, így erősítve a magyar tervezők közös együttműködését” - mondta Panka.
A divatbemutatóra több mint kétszáz ember volt kíváncsi, ami hatalmas siker egy most induló, szinte még ismeretlen márka életében, és arról sem szabad megfeledkezni, hogy a lányok nagyon minimális költségvetésből valósították meg ezt az álmukat. A pénteki show-val persze nem fejeződött be a rendezvény, hiszen még másfél héten keresztül tekinthető meg a Telepen a Bosis és a hazai street art koronázatlan királya, GG közös kiállítása.