Logomain

Louis Vuitton: a luxusutazás szakértője

By Séllei Lilla 2011. május 26. 14:29

szerk at hg dot hu

A következő őszi-téli szezonban a Marc Jacobs vezette Louis Vuitton divatház visszanyúl a gyökereihez, és az utazás témakörét járja körül képeivel.

Hiába nem szoktuk még meg a 25 Celsius fok feletti hőmérsékletet, a nyarat, a divat világ már régen túllendült ezen, és a 2011/2012-es őszi-téli kollekciókról, valamint az azokhoz készült kampányképekről beszél. A kampányanyag hangulata, modelljei, képi világa nagyon fontos, hiszen alapvetően meghatározza az adott divatház által az adott szezonban sugallt életérzést. A Marc Jacobs vezette Louis Vuitton divatház visszanyúl a gyökereihez, és az utazás témakörét járja körül a fotókkal.

Louis_vuitton_2011_2012_osz_tel_1_50020130603-19838-1av7018.gallery

“A 2011-2012-es őszi/téli kampányra összeültünk Steven Meisellel és úgy döntöttünk, hogy egy csodálatos történetet készítünk veterán autókkal, kis kutyákkal, és üde arcú fiatal nőkkel. Ez egy nagyon klasszikus forgatókönyv, és persze az utazást sugallja, de úgy gondolom, adtunk neki egy friss, modern és kicsit csintalan csavart” - mesélte a márka kreatív igazgatója, Marc Jacobs.

A helyszínválasztás is különleges volt, mivel egy Brooklynban található használaton kívül repteret választottak a kreatív szakemberek. A rerülőtér rideg egyszerűsége és a ruhák által sugallt luxus erőteljes kontrasztot alkot. “Az autók fényes karosszériájával kontrasztban áll a bőr kárpit és a csiszolt fa elemek. A Louis Vuitton 2011/2012-es őszi-téli kollekciójának gazdag anyagai - lakkbőr, lakkozott pitonbőr, irha, mongol báránybőr - adtak további luxusérzetet a képhez. Ki ne szeretne ennek a bámulatos fiatal nőnek a helyében lenni a gyönyörű autó hátsó ülésén?” - tette fel ezt a költői kérdést Marc Jacobs.

Isabelle des Garets, a Louis Vuitton reklám és kiadvány igazgatója így nyilatkozott: “Gratulálok Marc Jacobs-nak és Steven Meiselnek ehhez az igazán rendkívüli kampányhoz, amely - játékos szellemben - bemutatja a Louis Vuitton méltán híres mesterségbeli tudását, különös figyelmet fordítva a részletekre.”

divat, kampány, louis vuitton, marc jacobs, 2011/2012 ősz-tél Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317