Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer a közelmúltban: elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik munkáját pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé.
Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer a közelmúltban: elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik alkotását pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé.

A kínai szervezésű Hiiibrand 2010 International Logo Design Award több mint négyezer nevezést fogadott hatvan országból, a világ minden tájáról. A válogatáson hét zsűritag dolgozott öt hónapon keresztül; Vasvári Péter munkája, a „Hunterrace” a szakmai csoportban kapott bronzérmet. A nyerteseket a kínai New Graphic magazin 26. száma is bemutatta.
Bár nem díj, de hasonló nagyságrendű elismerést jelent, hogy Vasvári Péter egy másik munkája bekerült a LogoLounge aktuális trendeket tartalmazó elemzésének illusztrációi közé. A „Zebrand” logó szerepelni fog többek között a Graphic Design USA, a Creative Review és a ProGRAPHICA magazinokban is.