Az olasz divatház, a Missoni összefogott a luxus babakocsik gyártójával, a Bugaboo-val, és gyönyörű tarka színekben mózeskosarat, takarót és egyéb babakocsikra szerelhető textíliákat dobtak piacra.
Nem! Inkább a babakocsit igazítják a ruhatárukhoz. Az olasz divatház, a Missoni összefogott ugyanis a luxus babakocsik gyártójával, a Bugaboo-val, és gyönyörű tarka színekben mózeskosarat, takarót és egyéb babakocsikra szerelhető textíliákat dobtak piacra. Így a Missoniba öltözött anyukák ruhájukhoz választhatnak gyerekkocsit.
Bugaboo és Missoni kollekció
A limitált kollekcióhoz egy kisfilm is készült. Először azt hihetnénk, hogy a babakocsit toló anyuka egy tükör előtt áll, de később kiderül, hogy a túloldalon egy másik anyuka van. A videó készítői ezzel akarták szimbolizálni a két márka találkozását. A termékek egyébként a divatházra és a luxus gyerekkocsik gyártójára jellemzően méregdrágák, hiszen a 600 dolláros alap modell mellé 200 és 270 dollár közötti áron vásárolhatók meg a Mission stílusban készült kiegészítők. A kollekció darabjai kizárólag a Neiman Marcus üzleteiben lesznek kaphatóak.