A negyvenedik évforduló alkalmából tovább egyszerűsítették a Starbucks emblémáját.
Negyvenedik évfordulója alkalmából a Starbucks kávézólánc új logót kap. A mokkaimádók Mekkájának számító multi, a most divatos trendek szerint, letisztultabbá varázsolta a négy évtized alatt már egyébként is sokat egyszerűsödött eredeti logóját.

:image_70093
Az új Starbucks logó; képek: starbucks.com
Reméljük az új, fekete karikákat és szöveget elhagyó logót a vevők is jól fogadják majd, és a változtatás nem fullad olyan kudarcba, mint néhány hónapja a Gap esetében.
A Starbucks új logója
A szakemberek szerint a Starbucks logójának négy fontos eleme van: a szín, a forma, a betűtípus és a szirén. A feliratot eltávolították az embléma kulcsfigurája körül, ez azt bizonyítja, hogy ma már a szirén annyira eggyé vált a márkával, hogy a név nélkül is könnyen beazonosítják a vásárlók. A tervezés során fontosnak tartották, hogy a sellő megmaradjon, hiszen mindig is része volt a vállalat történetének, így ma már a történelmük része.