Logomain

Stylewalker Night az ötödik kerületben

By Szot Andrea 2010. november 24. 15:44

szerk at hg dot hu

Budapest design boltjaiban barangolhattunk napnyugtától késő éjig, az eseményről Fehér Barbarát, az egyik szervezőt kérdeztük.

Pénteken volt az ötödik Stylewalker Night, amikor is Budapest belvárosának design boltjaiban barangolhattunk napnyugtától késő éjig. Fehér Barbarát, az egyik szervezőt kérdeztük az eseményről.

Stylewalker_2010_50020130603-19838-1n10gj9.gallery

A Stylewalker Night az elmúlt másfél év alatt Budapest egyik legmeghatározóbb designrendezvényévé nőtte ki magát. A Belvárosban található divat és designüzletek összefogása végül egy egész estét betöltő vásárlós, ismerkedős bulivá alakult, ahol a magyar divat és iparművészet rajongói nemcsak lehetőséget kapnak a kedvezményes vásárlásra, hanem egy jó hangulatú, programokban gazdag eseménynek lehetnek részesei.

MOHA: Hogyan született a Stylewalker Night ötlete?
Fehér Barbara: Teljesen spontán módon jött az ötlet. A kezdeményezést a Mono Fashion indította el 2009 áprilisában. Dorka és Héda (Meleg Dorka, a Stylewalker Night művészeti és designmenedzsere és Kovács Héda sajtóreferens) akkoriban a Monóban dolgoztak, és a bolt népszerűsítésére találták ki, hogy összehoznak egy vásárlós bulit. Aztán továbbgondolták: mi lenne, ha több hasonló üzletet is bevonnának. Először a Retrock és Retrock DeLuxe, majd a többiek is sorra csatlakoztak.

MOHA: Ez volt az ötödik Stylewalker Night. Tavaly három alkalommal szerveztétek meg, idén ez volt a második. Ezután hogy lesz?
Fehér Barbara: Tavaly májusban debütált a rendezvény. Akkor úgy terveztük, negyedévente rendezzük meg, de később rájöttünk, ha kevesebb alkalommal tartjuk, akkor nagyobb szabású lehet. Ettől függetlenül nincs kizárva, hogy idővel akár havi rendszerességgel szervezzünk ilyen megmozdulást.

MOHA: Miben látod a Stylewalker Night lényegét?
Fehér Barbara: A Stylewalker Night fő célja, hogy megismertesse az embereket a magyar divattervezők és iparművészek világával. Fontos, hogy tudják, ezekbe az üzletekbe bármikor betérhetnek, akár csak nézelődni. Ezenkívül szeretnénk eloszlatni azt a tévhitet, miszerint a designtermékek megfizethetetlenek. Bár a rendezvény napján 20%-kal olcsóbban juthatnak a túrázók a designtermékekhez, elsősorban nem a vásárlásról szól az este, hanem az üzletekkel való ismerkedésről.

MOHA: A 20% még egy hétig él, ha az ember matricákat gyűjtött. Ez hogy működik pontosan?
Fehér Barbara: A rendezvény szórólapja minden boltban megtalálható volt, ezen kellett 5 helyszín matricáját összegyűjteni. A matricaszerzés természetesen nem volt vásárláshoz kötve. Úgy gondoltuk, ezzel a megoldással sikerülhet tudatos vásárlásra szoktatni az embereket.

Az interjú folytatását a mohaonline.hu oldalon olvashatjátok.

divat, program, interjú, magyar divat, stylewalker night Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317