Ki hitte volna, hogy egy hentesbolt is kínálhat esztétikai élvezeteket és látványos kirakatokat?
Ki hitte volna, hogy egy hentesbolt is kínálhat esztétikai élvezeteket és látványos kirakatokat? Az ausztráliai Sydneyben, egy kellemes, fasorral, kávézókkal és butikokkal szegélyezett utcán található Victor Churchill cég boltja bebizonyítja, hogy mindez lehetséges.

A legjobb Ausztrál éttermek húsbeszállítója a Dreamtime Australia Design cégnek köszönhetően kapott ennyire vonzó és látványos külsőt. Az iroda már számos étterem, bár és szálloda arculatát tervezte meg, védjegyük a hagyományos és kortárs elemek tökéletes arányú vegyítése és a finom játék a textúrákkal. ez volt az első kereskedelmi létesítményre vonatkozó megbízásuk, amely Michael McCann igazgató szerint túl érdekes volt ahhoz, hogy ki lehetett volna hagyni.
A végeredmény több mint látványos: a bolt minden részlete ámulatba ejti, meghökkenti és provokálja a szemlélőt, kezdve az üvegezett, hűtött, folyamatosan változó fellógatott húsválasztékkal teli kirakattól a bolt belsejében elhelyezett fatőkékig, a padlótól mennyezetig tartó, húsárukkal teli polcokig és a mozgó láncokra fellógatott húsokig. A látványos felvonulás háttere a himalájai sótömbökből készült fal, amely sterilizálja a levegőt és finom sós aromával itatja át a húsokat.
Egy nemrég kiállított Louis Vuitton kirakat-installációra való utalásként egy talapzaton minden nap változó, „a nap műtárgya” jelleggel kiállított termék látható, amelyre biztonsági kamerák tucatjai szegeződnek. Az üzlet is része azon élelmiszerboltok sorának, amelyek lassan eloszlatják a hagyományos hentes-, zöldséges és fűszeresboltokkal kapcsolatos beidegződéseinket. További képek a boltról itt.