Logomain

Feltörekvő márkák: Cimbi

By HG.HU 2015. május 20. 11:43

szerk at hg dot hu

Cimbi_nyito.gallery

Cimbi

Cimbi_2.gallery

Cimbi

Cimbi_3.gallery

Cimbi

Cimbi16.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi7.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi17.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi5.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi6.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi8.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi1.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi2.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi3.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi4.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi10.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi11.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi12.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi13.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi14.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi15.gallery

Cimbi

© Cimbi

Cimbi18.gallery

Cimbi

© Cimbi

Mindenkinek kell egy Cimbi jelszóval születtek meg a ReCrativityn belül az újrahasznosított anyagokból készült Cimbi táskák!

Feltörekvő márkák sorozatunkban most Földi Barbarával beszélgettünk egy fiatal társadalmi vállalkozás kihívásairól, a legújabb fejlesztésükről a Cimbiről és mindarról, ami ezeket összeköti – az újrahasznosításról. A sorozat támogatója a SMarthu kreatív közösképviselet.

HG.HU: Mikor és hogyan indult a vállalkozásotok, a ReCreativity, mi volt az eredeti koncepció?

Földi Barbara: A ReCreativity Társadalmi Vállalkozás pont két éve indult - azaz lett bejegyezve. Ugyanis már előtte is működtünk, mint egy informális csoport egy másik egyesületen belül. Azóta nincs megállás. Volt-e eredeti koncepció? Biztos volt valami, mert az volt a megállapodás a szüleinkkel, hogy csak akkor jegyezhetjük be a vállalkozást, ha van üzleti tervünk.  A koncepció folyamatosan változik, az egyetlen állandó a lelkesedésünk és az elkötelezettségünk. 2 éve csak ezzel foglalkozunk főállásban. A társadalmi vállalkozás forma egy tudatos döntésünk volt. Mindketten civil szektorból jövünk, ahol azt tapasztaltuk, hogy nagy a bizonytalanság, a tevékenységek küldő tényezőktől függnek (kormány, pályázat stb). Mi ezt szeretnénk kikerülni, a kezdetektől cél, hogy eltartsuk magunkat és a tevékenységeinket. A szívügyünk a nem-formális oktatás, ezen belül is az élményalapú tanulás népszerűsítése.

"A koncepció folyamatosan változik, az egyetlen állandó a lelkesedésünk és az elkötelezettségünk."

HG.HU: Hányan vagytok, milyen formában működtök?

Földi Barbara: A Cimbi is egyidős a céggel, mert már lassan két éve dolgozunk vele. Eleinte külön indult, de a tavalyi év során mint saját márkát vettük be a palettánkba. Az alapítók Sipos Anna és jómagam, Földi Barbara. Édesanyám, Medvácz Éva Anna az ügyvezetőnk aki szabadidejében a varrókuckóját bújja és arról híres, hogy nem tud két egyforma táskát tervezni. Az egyik márkánk tervezője és készítője (Nana Bags). Emellett az évek során körénk gyűltek lelkes segítők, önkéntesek akik közül páran már napi szinten dolgozunk együtt.

HG.HU: Mi a legfontosabb célkitűzésetek?

Földi Barbara: Szerencsések vagyunk, mert van miből választani. Az egyik célkitűzésünk, ami megvalósulni látszik a közeljövőben, hogy legyen egy kis helyünk, ahol nem csak dolgozunk hanem foglalkozásokat is tartunk és egy kis showroom a Cimbiknek. Ha nagyban gondolkodunk, akkor természetesen a Cimbi és a ReCreativity meghódítja a világot!

HG.HU: Milyen eredményeket értetek el eddig, mely sikerekre vagytok a legbüszkébbek?

Földi Barbara: Amire a legbüszkébbek vagyunk, hogy elkészült a csodaszép Cimbi honlap és jönnek a megrendelések, illetve, hogy a képzéseinken, a résztvevőinknek életre szóló élményei születnek és sokak visszajárnak és folytatják az újrahasznosítást a mindennapjaikban.

"Cimbije mindekinek van!"

HG.HU: Hogyan született a Cimbi ötlete? Mesélnél kicsit a márkáról?

Földi Barbara: A Cimbi ötlete egy fiatalember - Kálmán Dávid - fejében született meg, akinek megvolt az ötlet, de nem tudott se varrni, se szabni, így ez egy remek egymásra találás volt. Hosszas tervezési, beszerzési folyamat követte az ötletelés időszakát, amikor megszületett a név, tervek és újabb tervek. A tervezés Sipos Anna nevéhez kötődik. Az első év a fejlesztésekről és a termékportfólió összeállításáról szólt. Utána volt zártkörű terméktesztelés, vásárokon való részvétel és majdnem egy éve árusítjuk kisebb boltokban folyamatosan és vásárokon (WAMP). Azóta alakultak nagyobb céges megrendelések, megkeresések és együttműködések is. A Cimbi bekerült a ReCreativitybe, mint a márkája. Idén már kiadtuk a varrást -  a tervezés viszont mi tartjuk kézben és idéntől bővül a jelenleg 11 termékből álló paletta is. 

HG.HU: Kik a célközönség? Itt Magyarországon mennyire széles kör fogékony ezekre a termékekre?

Földi Barbara: A célközönség a városban lakó, urbánus divat irányába nyitott közönség, főleg a fiatalabb korosztály. LEginkább azok, akik szeretnek praktikusan pakolni és öltözködni, mert akkor remek Cimbi kiegészítőkre bukkanhatnak a kollekcióban. Itthon még nem jellemző, hogy valaki azért venne meg egy terméket, mert az környezetbarát, vagy mert ezzel a  fenntarthatóságot segíti - de lassan látható és érzékelhető pozitív elmozdulás. Igyekszünk összekötni a megjelenésünket mindig egy workshoppal, így a vásárlók közelebb kerülhetnek a témához. 

"A célközönség a városban lakó, urbánus divat irányába nyitott közönség"

HG.HU: Milyen volt a fogadtatás?

Földi Barbara: Nagyon lelkes fogadtatása volt a Cimbiknek. A név mindig elsöprő sikert arat - hiszen Cimbije mindekinek van! A termékekre is nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk. Sokan azt emelik ki, hogy praktikus és tetszik, hogy mindegyik más, egyedi és megismételhetetlen. 

HG.HU: Hogyan születnek a táskatervek?

Földi Barbara: Vannak olyan darabok, amelyek egy-egy kérésből indultak ki, mert valakinek "pont olyan" kellett. Sok rajzolás, tervezés, újratervezés és sok varrással töltött óra van egy-egy termék mögött. Inspirálódunk a városból, látjuk, milyen szükségletek vannak. Én szívesen nézelődök a neten és sétálgatva a városba - mert egy-egy érdekes forma vagy ötletes megoldás bárhol felbukkanhat!

Szerző: Ongrádi Melinda és Költő Nóra

SMarthu
  • Név:
  • SMarthu
Iparág:
kreatív közösképviselet
Weboldal
Leírás:
A cikk megjelenését a SMarthu támogatta. A SMartHu azért jött létre, hogy jól ismerve a kreatív szabadúszók igényeit és problémáit, segítsen azokon. A Smart nemzetközi kezdeményezéssel a hátunk mögött könnyebbé tudjuk tenni a kreatívok mindennapjait, így több idejük marad arra, amihez a legjobban értenek, az alkotásra. Szolgáltatásaink kiszámíthatóbbá és vesződség mentesebbé teszik az alkotói lét adminisztrációs oldalát. Jelentkezz tagságért és kövesd a SMarthu facebook oldalát.

design, alkotók, feltörekvő márkák, cimbi, újrahasznosítás, recreativity Icon_print

Cimbi

Cimbi

Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Cimbi

© Cimbi

Hg_pasaret_szponzor_title
Logomain
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317