Logomain

Tervezői ruhabolt a Projekt Showroomban

By HG.HU 2013. március 18. 11:19

szerk at hg dot hu

A Hajós utcai pop-up bolt március 21-től hazai tervezők ruháival várja az érdeklődőket.

Friss szelek fújnak, végre nem csak az utcákon és a tereken, parkokban, de a hazai divat táján is! A Projekt Showroom soron következő – és immár egyre közelgő – pop-up boltjában is a minőség kritériumát áll a mennyiség előtt. Bár a tematikus pop-up boltokban nem mindig csak hazai készítésű termékekkel találkozhatnak a vásárlók, a szervezők sosem csináltak titkot abból sem, hogy legfőbb céljaik között szerepel a hazai tervezők és a vásárlók közötti hosszú távú kapcsolat kiépítése. A soron következő, március 21-én megnyitó boltban bemutatott kapszulakollekciókkal szeretnék felébreszteni a bizalmat azok iránt a divattervezők iránt, akik modernségükkel, eredetiségükkel lendületet adnak azoknak a friss szeleknek, amelyek hírét viszik a magyar divatnak.

Projekt_showroom_ruhabolt20130604-20111-jri9jf.gallery

A március 21-én nyitó boltban népszerű és talán kevésbé ismert tervezők direkt erre az alkalomra készített tavaszi/nyári, női, limitált kollekcióiból, illetve korábbi kollekciók legjobb darabjaiból válogathatunk. A Je Suis Belle játékos, a Nanushka könnyeden stílusos és Szegedi Kata karakteres ruhái mellett találkozhatunk Tomcsányi Dóri friss és modern munkáival, de helyet kap a boltban Sármán Nóra csipke body kreációival, a The Four valójában három fős csapata izgalmasan nőies darabjaikkal és a szintén új generációs Kele Clothing-ruhák is, amelyek funkcionalitásukkal, apró trükkjeikkel egyediséget kívánnak vinni a mai fiatal nők életébe.

A szervezők mostani boltjukkal szeretnék lebontani azokat a falakat, amelyeket az utca embere többnyire nem mer átlépni. A tervezői showroomok elszigeteltségéből igyekeznek kimozdítani ezeket a viselésre termett ruhákat, nem csak azért, hogy stílust csempésszenek a hétköznapi öltözködésbe, de azért is, hogy az általuk kiválasztott tervezőket szembesítsék a piac elvárásaival. Igyekeztek egy másik elrettentő sztereotípiát is megdönteni, és a bolt összesen nyolc napja alatt a Projekt Showroomban kapható ruhák legnagyobb része 3000 és 30 000 forint közötti áron lesz megvásárolható.

A jól megválasztott ruha a viselőjének személyiségét tükrözi. A pop-up boltban felvonultatott, limitált kollekciók darabjaiból választó vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy stílusos, ízléses darabok közül választhatják ki a hozzájuk illőt, és abban is, hogy ruháik nem köszönnek majd szembe az utcán úton-útfélen másokon. A Projekt Showroomban igyekeznek megteremteni a legideálisabb körülményeket a kényelmes válogatáshoz. Az inspiráló környezet kialakításában ezúttal Hortobágyi Kata enteriőrstylist lesz az ötletgazdák segítségére.

Dátum: 2013. március 21 – 28.

Helyszín: Projekt Showroom I 1065 Bp. Hajós u. 41.

Nyitva tartás: 10:00 – 20:00 minden nap

nanushka, je suis belle, magyar divat, szegedi kata, sármán nóra, the four, kele clothing, projekt showroom, tervezői ruhabolt, projekt showroom pop-up bolt Icon_print

Hg_pasaret_szponzor_title
This is unbelievable!
OK

Hello!   mit szeretnél megosztani olvasóinkkal?

Foglald össze egy mondatban miről van szó. *

A közlésre szánt teljes anyag. *

Kép és egyéb dokumentum is tartozik az anyaghoz?
Add meg a linkjét! (GoogleDrive, Dropbox, FTP, stb.)

Név/Cégnév *

Maradjak
névtelen

Mail *

Telefonszám (csak számok)

HG user név, ha van.

Kérlek, írd be a képen látható 2 szót az alatta lévő mezőbe

Hello!   dolgozz velünk

Név *

Mail *

Telefonszám

Mit szeretnél nálunk csinálni?
Facebook
Twitter
Pinterest
YouTube
RSS

Ombrello Media.
Alkotás utca 53
MOM Park "C", 1123
Budapest, Hungary 

M: +36 30 297 2317